Tuesday, 7 June 2011

~بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَانِ الرَّحِيْمِ~

.:ASSALAMUALAIKUM:.

7 JUN 2011.....HiJAb SanG PeciNTa mula dibina....
insyaAllah....seorang hamba Allah yg akan berkongsi suka duka pahit manis kehidupan seorang pelajar perubatan dan juga ilmu pengetahuan yg dpt memberi manfaat kpd semua......*alamak!!!skema nye ayat*
HELooooooooooooooooo!!!!!! Syamim Johan dh ad blog k....hahahaha....SOOOOOOO~~~~ sape2 yg ada blog tue....boleh2 la jd follower sy.....awak jd follower sy n sy pulak jd follower awak.....ok??? cun?? hahaha.....

ok....sila ikuti perkembangan blog nie k...ada sedikit KEJUTAN utk 'batchmates'ku....hehehe....nk taw ape...tggu jer.....hahaha....*gelak jahat*

ok....setakat nie jer dlu post PERTAMA sy....insyaAllah next post akan menyusul kemudian....nantikan!!!


~Dr.Syamim Johan dlm pembikinan~


8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hurm, xsabaq aku menunggu sedikit "KEJUTAN" utk "batchmates"ku...ak akan istiqamah follow, tp kalo aku xterkejut walau sikit pon, bek ko lupekanlah hajat nak ber"blogging" ni....hahahaha...
    p/s mood seronok pedajai orang

    ReplyDelete
  3. dah maju! bagus! jgn awal2 je semangat lepas tu biar blog mcm gua. hehe.
    P/s : org follow awk x bermakne org nak awk follow org balik.

    ReplyDelete
  4. hahahaha......npe x boleh follow awak??? ehem2 mrh ekk??? hehee

    ReplyDelete
  5. haha.... bkn la~ org xnk paksa org lain follow blog org... ikut niat ok.. *pening? ye org pn pening* haha.. abaikan lah.

    ReplyDelete
  6. hahahaha.....alah...padahal nk ckp blog dye hot la tue....*sje nk cari gado*

    ReplyDelete
  7. hai syamim.. dah ada blog. thumbs up! jemput la singgah blog aku.. :D

    --> hashira Yusoff

    ReplyDelete